حاضرم برای حسین عسگری ویلا با سونا بگیرم و به او شیشلیک هم بدهم!
تاريخ : دو شنبه 12 خرداد 1393برچسب:, | 12:31 | نويسنده : کمیته داوران

بانک ورزش – خداداد عزیزی باز هم در برنامه لیگ یک شبکه جام جم به تمامی مسئولان کمیته داوران تاخت و آنها را حسابی سوژه کرد. به گزارش بانک ورزش، خداداد در خصوص حضور حسین عسگری به عنوان ناظر داوری در مشهد گفت: عسگری دو بار به مشهد آمده و ما برای او هتل رزرو کردیم اما او به هتل پدیده شاندیز رفت. این اتفاقاتی که در بازی ما افتاد و هواداران با سنگ داور را زدند، در بازی پدیده هم رخ داد اما عسگری چیزی گزارش نکرد!
خداداد در ادامه چنین به عسگری تاخت: من حاضرم برای عسگری یک ویلا اجاره کنم که سونا بخار هم داشته باشد. به او شیشلیک هم می دهم تا پیش ما هم بیاید!
در این لحظات علی خسروی در حمایت از عسگری که حاضر نشده بود روی خط بیاید، به انتقاد از خداداد پرداخت. خسروی که از عسگری حکم نظارت می گیرد حسابی از او حمایت کرد تا اینکه خداداد مجبور شد جملاتی را در خصوص سابقه خسروی به زبان بیارود.
عزیزی گفت: خود شما چند وقتی بیرون بودی و نظارت نمی گرفتی از همه انتقاد می کردی. حالا هم که نظارت می گیرید به گونه ای است که من بخواهم در موردش حرف بزنم نه دیگر من را به تلویزیون راه می دهند و نه شما را.
مهاجم دوست داشتنی سال های نه چندان دور کشورمان در ادامه که دید خسروی حرفی نمی زند، از او به این گونه تمجید کرد: یادم هست آقای خسروی یک بازی خیلی مهم را قضاوت می کرد و ابتدای بازی پیش من آمد و گفت به هاشمی نسب بگو اگر به دایی فحاشی کند او را از زمین اخراج می کنم. اتفاقا در آن بازی هاشمی نسب به دایی فحاشی کرد ولی خسروی بازی را مدیریت کرد و او را اخراج نکرد. داور دیدار اخیر ما هم می توانست این گونه بازی را مدیریت کند اما این کار را نکرد.



برچسب‌ها: